poniedziałek, 30 grudnia 2013

Dlaczego byłam szczęśliwa z powodu wystąpienia objawów ciąży?

Prawdopodobnie każda dziewczyna ma zamiłowanie do niemowląt. Ja od wielu lat marzyłam o tym, że wreszcie będę się spodziewać swojego dziecka. Do teraz pamiętam moją satysfakcję, kiedy zaobserwowałam u siebie pierwsze symptomy ciąży. Wizyta u lekarza specjalisty okazała się dla mnie wyłącznie formalnością. Niektóre moje koleżanki bardzo narzekały na ciążowe codzienne nudności, nabrzmiały biust, jak również nadmiar apetytu. W moim przypadku te symptomy wcale nie były kłopotem. Odkryłam, iż nareszcie spodziewam się dziecka, między innymi dzięki tej witrynie internetowej: niulife.pl . To tam znalazłam dużo informacji o pierwszych objawach ciąży.
Pobrane z- Niulife portal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz