wtorek, 7 stycznia 2014

Wracanie do zdrowia z wypożyczonym sprzętem

Od czasu do czasu mają miejsce nieszczęśliwe sytuacje - różne wypadki, zabiegi itp. po których jesteśmy zagipsowani na kilka dłużących się niemiłosiernie tygodni, albo i miesięcy. Sama parę dni temu miałam zabieg chirurgiczny na kolanie. Jestem oosobą aktywną i 24-godzinne wylegiwanie się w łóżku bardzo mnie irytowało. Chirurg jednak powiedział, że nie wolno mi używać tej nogi, dlatego pomyślałam, że mógłby się przydać wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na jakiś czas można taki wózek wypożyczyć. I to całkiem niedrogo. Fajne jest to, że można wypożyczyć go na jeden dzień, co może być przydatne dla osób, które chcą np. pomóc swoim niepełnosprawnym dziadkom i gdzieś ich przewieźć. Można też wypożyczyć tzw. wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać różne rodzaje sportu. Jeżeli szukasz informacji na ten temat: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz